Μεταξύ των σύγχρονων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, υπάρχουν μαρτυρίες για την αποτελεσματικότητα της «δομημένης εκπαίδευσης», όπως εφαρμόζεται από το πρόγραμμα TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children-Θεραπεία και Εκπαίδευση Αυτιστικών Παιδιών και Παιδιών με σχετιζόμενες Επικοινωνιακές Αναπηρίες).
Στοιχεία του είναι η οργάνωση του φυσικού περιβάλλοντος, του ατομικού ημερήσιου προγράμματος και του συστήματος εργασίας, η εξατομίκευση του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς και η οπτική παρουσίαση των πληροφοριών. Η δομημένη εκπαίδευση εστιάζεται στην κατάκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας και κοινωνικότητας, στην προώθηση της μάθησης, στην πρόληψη των προβλημάτων συμπεριφοράς και στην προώθηση της ανεξαρτησίας μέσα από την οπτική δόμηση του περιβάλλοντος (Ozonoff & Cathcart, 1998).
Πηγή: Irish Autism Action